מה זה אטסי?
Etsy הוא שוק מקוון שאליו אנשים באים לקנות פריטים בעבודת יד או וינטג', ציוד ליצירה ומגוון מוצרים יצירתיים. זוהי פלטפורמה אליה מגיעים אלפי מוכרים מכל העולם למכור את המוצרים שלהם. מוכרי Etsy יכולים ליצור חנויות משלהם כדי למכור את הסחורה שלהם בעבודת יד, ציוד מלאכה, פריטי וינטג' ומגוון מוצרים יצירתיים אחרים. הם יכולים גם להצטרף לחנות קיימת ולשתף פעולה עם המוכרים האחרים על ידי הוספת הפריטים בעבודת יד שלהם לחנות. Etsy הושק בשנת 2005. מאז, היא גדלה והפכה לאחד ממקומות השוק הגדולים בעולם למוצרים בעבודת יד. המשימה שלה היא "לכבד יזמים יצירתיים" על ידי מתן פלטפורמה למכירת היצירות שלהם ולחבר אותם עם הלקוחות הנכונים. יש מיליוני פריטים בעבודת יד ב-Etsy, החל מאביזרים, ביגוד ועיצוב הבית ועד לתכשיטים, נעליים וצעצועים לילדים. הפלטפורמה היא גם מקום מצוין לאוהבי וינטג' למצוא פריטי אספנות נדירים ופריטים מיוחדים במינם.
היתרונות של מכירה ב-Etsy
ישנם יתרונות רבים של מכירה ב- Etsy. הדבר החשוב ביותר הוא שאתה מסוגל להתחבר לבסיס לקוחות קיים עצום. כאשר ל-Etsy יש כ-40 מיליון משתמשים ייחודיים מדי חודש וקרוב ל-30 מיליארד דולר מכירות שנתיות, אתה יכול להתחבר לקהל הגדול הזה של לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות שלך. זה יעזור לך להגדיל את העסק שלך מהר יותר ובעלות נמוכה יותר בהשוואה לפתיחת חנות מקוונת מאפס. בנוסף לבסיס לקוחות גדול, תקבל גם גישה לכלי המוכר של Etsy שבהם תוכל להשתמש כדי להרחיב את העסק שלך. כלי המוכר של Etsy כוללים את כלי הקידום, סטטיסטיקת חנויות ומשאבי חינוך המוכר כדי לעזור לך להיות רווחי יותר כמוכר. אתה יכול גם להשתמש ב- Etsy כדי לבנות את המותג שלך ולהתרחב לערוצי מכירה אחרים כמו אתר האינטרנט שלך, מדיה חברתית וחנויות קמעונאיות.
הקמת חשבון Etsy
לפני שתוכל להתחיל למכור ב-Etsy, תחילה עליך להגדיר חשבון. הקמת חשבון היא חינמית וקלה ואתה יכול לעשות זאת מהמחשב או מהמכשיר הנייד שלך. פשוט עבור אל Etsy.com ולחץ על "הירשם". מדף ההרשמה, אתה יכול לבחור להירשם עם כתובת דוא"ל או דרך החשבון הקיים שלך עם אתרי מדיה חברתית אחרים כמו פייסבוק, גוגל או טוויטר. לאחר שנרשמת, אתה יכול להתחיל לבנות את חנות Etsy שלך, להוסיף פריטים ולהשלים את פרופיל המוכר שלך. תחילה תקבל אימות כמוכר המעניק לך גישה לכלי המוכר של Etsy. זה כולל את הכלים לקידום מכירות, סטטיסטיקת קניות ומשאבי חינוך המוכר כדי לעזור לך להיות רווחי יותר כמוכר.
הקמת חנות Etsy שלך
לפני שתוכל להוסיף פריטים לחנות Etsy שלך, תחילה עליך להגדיר את החנות שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על "החנות שלך" מהתפריט בצד שמאל של המסך. אתה יכול גם ללחוץ על "הגדרות וכלים", ולאחר מכן על "החנות שלך" מתפריט הניווט העליון. בהגדרות החנות שלך, לחץ על "פתח חנות" כדי להגדיר את החנות שלך. לאחר מכן תוכל לבחור את סוג החנות שברצונך לפתוח. זה קובע את סוג המוצרים שתוכל להוסיף לחנות שלך. לאחר שתבחר את סוג החנות שברצונך לפתוח, תוכל להוסיף מוצרים לחנות שלך. אתה יכול להוסיף מספר מוצרים בבת אחת על ידי לחיצה על "הוסף פריטים" מהתפריט בצד שמאל של המסך. פשוט בחר את סוג הפריט שברצונך להוסיף ובצע את ההוראות שעל המסך כדי להוסיף אותו לחנות שלך.
העלאת מוצרים לחנות Etsy שלך
לאחר שתגדיר את חנות Etsy שלך ותוסיף מוצרים, תצטרך להעלות תמונות של המוצרים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על "מוצרים" מהתפריט בצד שמאל של המסך. אתה יכול גם ללחוץ על "ערוך חנות" מתפריט הניווט העליון. בקטע מוצרים, לחץ על "ערוך" ליד הפריט שברצונך להוסיף תמונות. בחר בכרטיסייה "תמונות", והעלה את התמונות שברצונך להציג ב-Etsy. לאחר שתוסיף את התמונות, תוכל להוסיף כותרת, תיאור ותמחור עבור הפריט. אתה יכול גם לבחור קטגוריה עבור הפריט שאתה מוכר. לאחר שתוסיף את הפריטים והתמונות, תוכל ללחוץ על "שמור" כדי לשמור את השינויים שלך.
תמחור המוצרים שלך
זה חיוני לתמחר את המוצרים שלך כראוי מכיוון שזה יקבע כמה מכירות תבצע מכל פריט. עליך לשקול את ערך המוצר שלך, עלות ייצור המוצר, שולי הרווח הרצויים ומחיר השוק עבור המוצר. אתה יכול להשתמש בסעיף תמחור בדף המוצרים כדי להזין את המחיר עבור כל אחד מהמוצרים שלך. לאחר שתזין את המחיר, תוכל ללחוץ על "עדכן" כדי לשמור את השינויים שלך. ניתן גם לשנות את המחיר בכל עת על ידי לחיצה על "ערוך" ליד המוצר וביצוע השינויים הנדרשים. אתה יכול להזין את המחיר החדש באמצעות הלחצנים "הגדל מחיר" או "הפחת מחיר". אתה יכול גם לבחור לשנות את המחיר לפי אחוזים באמצעות כפתור "שנה %". אתה יכול להשתמש ב כפתור "אפס מחיר" כדי לחזור למחיר המקורי.
שיווק המוצרים שלך ב-Etsy
לאחר שתגדיר את חנות Etsy שלך, תוסיף מוצרים ותוסיף תמונות, תצטרך להתחיל לשווק את המוצרים שלך. הצעד הראשון הוא למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר עבור כל אחד מהמוצרים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על "מוצרים" מהתפריט בצד שמאל של המסך. אתה יכול גם ללחוץ על "ערוך חנות" מתפריט הניווט העליון. בקטע "מוצרים", לחץ על "ערוך" ליד המוצר שברצונך להוסיף מילות מפתח. בחר בכרטיסייה "מילות מפתח" והזן את מילות המפתח עבור המוצר. אתה יכול ללחוץ על "מילות מפתח מוצעות" כדי למצוא מילות מפתח נוספות עבור המוצר. לאחר שתגדיר את מילות המפתח עבור כל מוצר, תוכל להתחיל לקדם את החנות שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת מודעת פייסבוק, יצירת מודעת גוגל, יצירת לוח Pinterest ויצירת לוח אינסטגרם.